štvrtok, augusta 30, 2007

den v Cadci a SNP :-)

Tak toto som ja :-) kto ma dlho nevidel vysmiatu, tak takto sa v poslednych dnoch tvarim :-)



ako som ja stravila tohtorocne SNP :-) nic mi to nehovori, to len preto pisem, lebo bolo volno SNP 29.8. a ja som mohla byt niekde inde ako v cafe... no a aj som bola... najprv som chcela ist do Bojnic za vsetkymi ostatnymi, ktori tam su na zborovom tabore... lenze potom v nedelu mi skrzla v hlave myslienka, ze by som mohla ist do Cadce...no a aj som sla, v utorok ked som zamkla a zalarmovala cafe.... sla som do Cadce.... moje nervy to co ma tam cakalo... chalani si dali nadcas, mne bola zima, vystupila som kdesi v tme, oni si zomna robili dobry den... jednoducho som cakala, vybrala sa na nejaku pesiu zonu, oni utekali z pastoracneho centra, telefon maly na hlasny odposluch, mna smerovali kam mam ist.... no dvaja chalani ako Jozko a Tomasko.... nic nove pod slnkom.... no ale nakoniec sme sa stretli, Jozko gentleman mi vzal tasku a sli sme nocnou Cadcou... ukazovali mi co kde je... nahodou to je celkom v pohode mestecko... no a dosli sme k Jozovi, tam som spoznala Jozkovho tatka, ten len na jedno oko ma videl a pozdravil a spal pri telke dalej.... no a my traja sme sa zavreli do Jozkovej izby a kecali a jedli chipsy(paprikove),babovecku co upiekla Jozkova mamina, pozerali film a simpsonovcov :-) no jednoducho som si vegetila a k tomu som bola s ludmi, ktorich mam strasne rada a na ktorich mi tak velmi zalezi.... no a ja som sa vybrala asi o 4:30 spat, lenze ti dvaja vo vedlajsej izbe kecali este asi do siedmej.... oni su jasni... rano ma cakali ranajocky od Jozkovej maminky, kavicka od Jozina... a kecali sme a kecali az som zabudla aj na to, ze Lucka, mala Lucka uz cestuje do Cadce a my ju mame ist cakat na stanicu... tak nas chudatenko tam cakala asi polhodku kym sme sa my dotrepali s Kicerky ci jak sa vola to sidlisko... no a boli sme vonku, na zmrzku,chalanom to zasa blblo :-)

ludia chodili poobliekani v bundach a my len tak v trickach...

ked sme sli okolo takych kvetiniek, tak nam tomasko dal kvetinky do vlasov. No a potom sme len tak kecali a pustali hudbu a cakali kym pride Tomas a potom som sa s tomasom dlho rozpravala, lebo mi vravel nejake svoje veci a ja jemu moje.... no a potom dosla nasa Petka, moja spolubyvajuca v Ziline, ktora byva v Cadci.... tak sme s nou boli no a nakoniec aj Jozkovi rodicia dosli domov.... jeeej taki zlati boli, strasne.... ujo nam s tetou uvarili veceru
a toto su oni

a Jozko s maminkou

ty koxo tak som sa najedlaaaaa a v kuse sme nieco jedli a potom sme sa fotili a som sa s Jozkom bila
a potom sme este pozerali simpsonovcov... no a potom bol cas ist domov :-( a mne sa nikam nechcelo, lebo mi tam bolo super a mohla som tam este jednu noc ostat spat, ale co z toho, ked by som bola zasa rozbita, nevyspata... jednoducho sme odisli, lucili sme sa akokeby sme sa uz nemali vidiet.... joj vy dvaja exoti az to citate, vy ste strasne super... no a potom sme sli s luckou domov a Lucka u nas spala, este nikdy u nas nebola... no a kecali sme a Lucka skonstatovala, ze som tu na blogu o nej este nikdy nepisala... a pravdu ma...

Lucka je mala Lucka, teda ja som ju niekedy volala krpec Lucka nehnevaj sa.... a Lucka je strasne zlata, sice si myslim a ona si to myslela ako prva sme nemali my dve najspolocnejsi rok, tym myslim, ze nejak sme spolu moc nekomunikovali a ona sa ala prist zamnou, lebo asi miestami dost casto bolo aj navonok vidiet, ze som mala tazky rok, ze som mala tazke obdobie a nejak pravdu povediac mi vobec nevadilo, ze s niektorymi ludmi vobec nie som... Lucka prepac a je mi luto, ze som o tento cas s tebou prisla len kvoli tomu, ze som castokrat videla len tie moje problemy, len tie moje veci a ze vzdy sa vsetko tocilo okolo cafe,okolo bab, okolo mata...uz je to minulostou a ja sa taaaak strasne tesim, velmi velmi.... ved to aj ty sama vidis.... no a uz som aj v praci, dnes predposledny den... lucka si ma prist pre fotky nase salene a ja si dnes pomaly idem balit veci, ktore som tu nazvlacala za tych 5 rokov....a este aj zopar fotiek tu je
Tak toto je Lucka a Jozko a Tomasko

No a ja s Jozkom a Tomaskom

No a medzi tym vsetkym, moja spolubyvajuca Petka je z Cadce a ona nas dosla pozriet.... tak toto je Petka, pani ucitelka :-)

a to som este ja s Petkou :-)

1 komentár:

Lucia Hrabovcová povedal(a)...

dakujem mirka. dakujem :)