nedeľa, júla 15, 2007

pracovny vikend

Vcera bola svadba v cafe.... preto zopar dni ziadne pisanie, lebo som ani nevedela, ze co mam skor robit. V piatok sa zdobilo cafe a prestieralo a sme sa nasmiali, lebo sme ja, Mirka a Lenka niesli zhora velkyyyyyyyyyyyyyy stol a skoro sme fakt pritom umreli od smiechu. Potom sa nejak podarilo prestriet aj ked jeden obrus bol vacsi a druhy mensi.... Vonku sa robila vyzdoba, my sme boli dnu. V sobotu sa dokoncovali veci a potom sa to zacalo... ten chaos okolo vsetkeho a zrazu zistili, ze maju malo prestreteho, ze im tam chybaju nejaki ludia a... vela kecali a taka divna svadba to bola. Dj vonku stal a v podstate hudba sla z mojho pocitaca...no asi sme sa my bavili viac nez oni. Makali sme, behala som, baby umyvali riady a Matko potom siel grilovat. No a potom sme sa zacali fotit :-) a konecne mame my styria spolocnu fotku. Teda ja, Lenka, Matko a Mirka S.

No a trocha nam sibalo a sme sa fotili a fotili lampu a zapalku a sami seba a mato griloval, dufam, ze neni cely spinavy od toho ale vonal ako grilovana klobasa. No a z toho vysla aj tato fotka, ze ja a Miruska

No a ked sme dnes rano vstali o 12:00 a potom som este aj tak zaspala, tak sme sli do cafe, lebo prisli platit :-) no a ked sme uz tam boli tak sa este co to zjedlo (kolace) a mala som v plane ist domov dalej spat, lenze mi napisala Paja, ze ci neidem s nou a s detmi k vode. Tak som povedala, ze hej. Ved sa vyspim v noci a tak pre mna dosli a sli sme na BYVET ako by povedal Davidek

Davidek sa zlozil rovno medzi kamene kde bolo trosicka vody a mal novu zabavu a to davat spinave kamene do pusy. Hrali sme karty, chalani ma celu ospliechali, potom som sa susila. No a potom ked sme sa uz vybrali domov, lebo zaslo slniecko, tak chalani este chceli ist na taky ranc, tak sme tam boli sa pozriet na ovce, oslikov, kozy, prasata, sliepky, zajacikov a tiez tam bol Daniel...

A takto si tito dvaja vegetili :-)

No a este teta Paja :-) maminka tychto troch chlapikov, ktora ma dnes vytiahla vonku k vode a super, ze som tam bola aspon trocha s nimi a dufam, ze to raz vyjde a ze timecek aj kubko sem ku mne pridu na vikend spat :-)

Žiadne komentáre: