streda, júla 04, 2007

moj kamos viliam

Uz davno som tu chcela napisat o jednom kamosovi... mozno vela ludi zostane zaskocenych, mozno ani neviem co... ale tento clovek mi je velmi blizky... sice historia nasho priatelstva je ponekud zvlastna :-) ale kazdy sa myli... a aj ja som sa zmylila, ospravedlnila, sem tam aj vynadala, bola sklamana, tesila sa... jednoducho tento clovek mi je fakt blizky, aj ked on je v Blave a ja som v Ziline... pamatam sa na nase prve stretnutie, ked sme sa videli prvy krat na CF som pozerala ze to co za sasa... Potom ked som sa prestahovala do Ziliny, som zistila, ze tento clovek bude rok v Ziline, ze bude dokonca v kompase, ze tu bude na skole... takmer kazdy utorok vecer bol u nas na byte, ucil sa s lenkou versiky atd... Lenka Rybarska ho strihavala, sem tam mu robila melir, sedeli v kuchyni a kecali... vacsinou buchal niecim o radiator a ja som pri tom radiatore mala hlavu vo vedlajsej izbe, kde som sa pokusala zaspat.... vacsinou ked u nas mal byt, som bud ja ostala dlhsie v kompase alebo ked som dosla domov som utekala hned do mojej izby... jednoducho som ho nemusela... Ok uz ho budem volat jeho menom, je to vilo... prepacte Viliam

tak toto je on... :-) moj kamos... toto obdobie preslo a jedneho dna mali worship v mikulasi... toto bol zlomovy den, nepamatam si detaily, len viem, ze vtedy som sa nanho zacala pozerat inac, ze som za im sla a som mu povedala, ze prepac ,ze som na teba nemala najlepsi nazor, ze odpust, ze sa budem snazit brat ta takeho aky si... a zivot siel dalej a potom sa mu stala ta nehoda, ktory viete viete, ktory nie, tak sa ho na to spytajte... ale viem, ze ked som dostala tu sms, ze viliam lezi v nemocnici... tak som preplakala asi 3 dni, nic som nejedla a pytala sa Boha, ze naco je toto dobre... a mozno ho to naozaj niekam posunulo...ked som ho videla prvykrat potom na podiu, v ociach som mala slzy, ked prisiel do cafe na KPM a bol este opuchnuty a oci mal podliate, tak som sa velmi drzala, aby som ich udrzala ale ked som zasla dozadu, tak tam som sa vyplakala....no presiel cas, sem tam sme sa videli, stretli, rozpravali, sem tam som mu zavolala alebo on mne...

az dosiel cas, kedy sem dosla jedna dievcinka, ktoru on lubil...ale o tom tu pisat nechcem, ide len o to, ze vtedy aj ked jemu bolo nanic a mal tazky cas, tak vtedy mi velmi pomahal on sam... slovami, smskami, telefonatmi, objatim... len chcem povedat, ze Viliam som vdacna, ze ta poznam...U hudobnikov, spevakov.... je super to, ze to co citia alebo prezivaju mozu dat do piesne, ze mozu zlozit text, v ktorom to daju von, vsetko co sa deje, vsetko co nedokazu povedat slovami, povedia piesnou...a takto je to aj unho a uz sa tesim, az mi posle tu piesen..ved ty vies ktoru... mozno sa vela ludi chyta za hlavu, ze co tu pisem za kraviny.... ale je to tak... mozno sa im tak ako mne zda, ze je to clovek, ktory sa na svet pozera odkadesi zhora... mozno sa niekomu zda, ze nevie byt uprimny, mozno je to o tom, ze tak ako ja neznasam, ked chce byt stredobodom... jeto jedno... jednoducho je to uplne uzasny clovek, ktoreho mam rada, na ktoreho sa vzdy tesim, ked ma prist... s ktorym som asi presla cez jedno z jeho blbych obdobi a aj on prechadza somnou cez to moje... je sice daleko, ale snad na modlitbach je somnou...a vilo...neboj bude dobre :-) a to ked uz vravim ja, co v poslednych dnoch place tolko, co som neplakala za cely zivot...tak na tom asi nieco bude... a na CF ved vies co :-) uz sa tesim

vela fotiek :-) mirka S. mi ich pomohla stiahnut, dufam, ze to bude v pohode, ze sa nik na mna nenahneva ;-) ale jednoducho od vcera mam potrebu toto tu napisat a povedat, ze tento clovek je pre mna velmi vzacny, ze aj ked tak ako kazdy clovek aj on robi chyby aj napriek tomu som vdacna, ze ho poznam...
a toto je ich kapela :-) minule boli u mna na obed, ked tu hrali v ziline a este k nim chcem povedat, ze tiez ked niekoho poznate len tak zbezne, alebo z koncertov, chval... moze to by krestan, nekrestan... kym ho nespoznate osobne, vytvorite si nanho nazor aky vam ponuka okolie alebo len taky povrchny... a taky som mala aj na chalanov z kapely... ale som vdacna, ze boli vtedy u mna na obed, ze im chutilo, ale hlavne, ze som ich mohla vidiet, pocut nie na podiu, nie ked okolo nich je dav ludi, alebo ked prave vedu chvaly... ale pri jedle, kde sa toho vela povie :-) a fakt som vdacna, ze mozem poznat Mira, Tomasa, Tomasovu Zuzku, Viliama, Sama, Pala a Havran tam nebol, ale sak toho poznam... No tak ci tak, su to zlati chalani.... a uz sa tesim na nejaky koncert a mozno mi aj tu pesnicku zahraju, co mi Viliam slubil za obed :-)

2 komentáre:

lenka.horňa povedal(a)...

Vilooooooooooo ideeeeeeeeeeeeeeeeš :-), ale ne Mirka máš pravdu je to v pohode človek, ja ho síce nepoznám tak dobre ako ty, ale je fajn a inak chcela by som ho videiť teraz, že aké ma vlasy, chápeš nejaký ten kompliment hodiť, jako ale uprimný :-)

Mirka Katuscakova povedal(a)...

no teda....viliam neber ju v zlom, ona to mysli uprimne :-) a lenka, na CF budes mat moznost mu ten kompliment hodit :-)a ano, on je super