nedeľa, júla 08, 2007

koncert

Dnes sa mi nic nechcelo... ani vstavat, ani nikam ist. Vcera vecer, ked sme sedeli na bilboarde sme to asi prehnali, lebo ja som asi prechladla a tak som sa dnes zobudzala s plnym nosom, kychanim....takze ani na plavaren som nesla :-(ale za to dosla Lenka P zamnou a sli sme potom na obed a sice sme nemali nas sukromny zbor, ale bol to fajn cas. Minimalne sme sa napapali a dobre pokecali a navnadila som ju na CF a bolo super. Ja som taka vdacna, ze Lenka P mohla spoznat Jezisa, ze sice to bola dlha cesta, tazky boj, slzy, depky... ale ze nakoniec tam dosla. No a ja nechapem jaka je nadsena atd... a rozmyslala som, ze kde sa podelo moje nadsenie, zapal... ked som robila dorast, mladez, skupinky, detsky domov, besiedku.... a teraz?neviem, nevidim ziadnu konkretnu sluzbu, mam pocit, ze stale robim dokolecka to iste, ze stale robim dokolecka tie iste chyby, ze...ale ked som dosla domov, nikam sa mi nekcelo ist... kychacka, smrkanie... ze idem rovno spat. lenze som si zacala pozerat na nete nejaky lacny fotak... a tak som presedela pri pocitaci viac nez hodku a som si povedala a co teraz.... baby asi cakaju ze sa im ozvem.. mne sa nikam nechcelo, ale zasa chcelo...a janka dosla s tym, ze ci ideme do Martina... a ja zrazu totalne nadsena, HEJ... tak sme sa obliekli a odisli... fajn cesta, nasli sme to tam a tam sme boli so Zuzkou Franekovou, videli sme, kde tam byva... videli sme Duska, Mina, Tomasa... bola som so Zankou Bahurisnkou a ich detmi, stihla som ju aj domov odviest ich autom (soferovala som favorit :-) bola som u nich doma... jeeeej dakujem :-) no a potom ked som sa vratila prave chalani zacali hrat.... a tobolo strasne zlate, mile, dobre... Mino a jeho kapela :-) prvy krat hrali v takejto zostave a bolo to super. Sice Dusko bol frustrovany, ale strasne dobre spieval...no a potom sme sli domov s Tomasom, robil si z nas srandu no ako tomas vie... chudak unaveny bol, lebo vcera hral s Lamacmi 2krat, dnes rano cestoval z Blavy rovno do Martina, kde mali 4 hodky skusku a potom hrali a potom este domov sa odtrepat... no nezavidim mu... no ale uz sme doma a ja chcem zacat nieco robit s tym vsetkym... s mojim zivotom, s mojou sluzbou, s vecami ktore kazim......

Žiadne komentáre: