utorok, júla 10, 2007

dnes som mozno niekomu zachranila zivot

Preco? lebo som dnes bola darovat krv... a bola som pred par tyzdnami, ale nevzali mi, lebo som mala malo cervenych krviniek. tak som par tyzdnov jedla zelezo a oblizovala zelezne klucky :-) a dnes som uz mala dost tak mi ju vzali. A kedze mi zvyknu volat aby som dosla, lebo mam Onegativ, tak o to to je krajsie, ze viem, ze moja krv hned niekomu ide a mozno naozaj zachrani nejaky zivot... aj ked keby niekto spoznal Boha, tak takto mozem zachranovat zivoty stale :-) Mirke krv nevzali, lebo najrpv jej lekarka nevedela vziat vzorku a potom ked uz to spravila sestricka, tak mirke zmerali teplotu a ona bola 37... takze jej ju nevzali :-( No ale bola som s Mirkou a v podstate sme boli spolu takmer cely den... boli sme potom aj v cafe ale tam bolo divne a rychlo som chcela ist prec... boli sme Mirke aktivovat platobnu kartu, bola som dnes u Pala, ale v ordinacii ako pacient, takze pan doktor Palo mi pozrel moje zuby, este ze ich vidi len on :-)ale vsetko v poriadku....lenze musim ist na rontgen a zasa sme odchadzali so smiechom, bola tam somnou aj mirka a on chcel aby sla tiez na preventivnu ale ona sa vykrucala, ze nie.... lebo ona jednoducho ona nemoze len tak ist kedykolvek k zubarovi.... lebo nieco ma, co by nemala mat, ale ja si myslim,ze on aj tak o tom, vie ze ona to ma, takze zbytocne to taji... ale nech... no a potom sme sli k nemu domov ozehlit mu este veci, co som vcera dala na susiak a potom sme sli do mekaca a tam sedeli a kecali a pozerali ako ti ludkovia makaju a stale nieco robia a neprejde minuta aby nespravili nejaky ukon.... a rozmyslali, ze co s nami bude dalej, co budeme robit, ci ostanem v cafe alebo nie... ale hlavne mi bolo strasne zle... z toho darovania, skoro som tam mirke odpadla... no odtrepala som sa nejak domov kde ma Janka napojila cervenym vinom, dokonca som na chvilu aj zaspala, jednoducho mi bolo straaaaaasne zle, asi sa rapidne znizil stav mojich cervenych krviniek a musim to rychlo dohnat, lebo dnes mi bolo fakt na figu borovu.... no a potom som sla do cafe, baby ma volali aj ked sa mi moc nechcelo, lebo som uz bola v pyzame a prave sme si s tetou Ivou menili veci :-) ja som jej dala prsten na nohu a ona mne tyrkysove ocne tiene :-) tak som sla.... sice sme k nicomu nedosli, ale aspon som s nimi bola a sedeli sme a kecali a smiali a som si uvedomila, ze ja bez cafe si neviem predstavit fungovat a ze mi bude chybat kava Mauro :-) a ze ak odidem mozno si to budem vycitat a... ze nech sa deje nie moja, nie petova, nie matova alebo kohokolvek ale Bozia vola... a Lenka potom odisla domov a my s Mirkou sme tam ostali a znova ako vzdy skoncili pri slzach a neviem preco, ale jednoducho v tej chvili som mala strasnu potrebu a chut sa za nu modlit....a tak som sa modlila a neviem preco a neviem ako to Mirka brala len viem, ze nam tiekli slzy a ja som vedela, ze tam nie sme same... ze Duch Bozi je tam.... a potom mi Mirka polozila otazku, ze preco ma pocit, ze len mne zalezi na tom, aby spoznala Boha.... a ja som jej nevedela odpovedat, povedala som len, ze mi ju Boh polozil na srdce, aby som za nu bojovala, aby som sa za nu modlila tak ako aj Lenku, tak ako Pala, Betku, Janku....Lenka, takze odpoved na tvoju otazku, ze co to znamena, ze Ti Boh da niekoho na srdce je asi toto... ze sa za teba modlim, aby si toho Boha nasla :-)a teraz???sedim pri pocitaci... ako uz zopar noci predtym s ockami ako cibulky....tak trocha viac uplakanymi....kecala som s kamosom, s mojim naj kamosom....a aj ked ani jeden z nas nevie co ma robit a aj ked aj jeden aj druhy trpi... uz to nechcem, uz chcem koniec. Chcem aby bol stastny, aby sa uz kvoli mne netrapil a ja kvoli nemu. A mozno to prelomi jedna vec, mozno....a viem komu chcem este zachranit zivot... ale ta osoba to uz mozno vie....

Žiadne komentáre: