piatok, júna 29, 2007

zopar fotiek



asi to bude podciarknute :-) takze toto je palo... moj zubar.... ktoremu sa sem tam staram aj o jeho byt a kvetinky....On ma pred niekolkymi tyzdnami viezol do Blavy, kde som bola pozriet moju kamosku Danku a aj trocha Blavu a oddychnut si. O Palovi niekedy nabudude :-)no a toto je Danka... u nej na intraku som jednu noc prespala.Nejako mi to tu blbne tak len v rychlosti, ze toto je zasa Branko, zasa o nieco starsi a posiela mi pusinky. Potom je tam bronka v kvetinkach ako jej mamina hovori, kocka z nej bude, paradnica je to, kraaaasne je :-) Ked Danka odisla do obchodu, tak sa deti kupali a tak si Branko vegeti v bazeniku a Benjaminko sa len tak na mna usmieva :-) no a este tato ulicka sa mi pacila, ked som v tej Blave bola :-)







miska mi pripomenula,ze som sem chcela dat zopar fotiek... ja to doplnim potom viac, lebo Peto mi dal nejaky super neviem co a ja sa tu vytesujem ako mozem upravovat fotky, takze potom dodam viac.

Žiadne komentáre: