utorok, mája 08, 2007

8.maaaaj

V nedelu rano, sice po 4 hodinach spanku som sla do zboru. Bola som este pre Mirku S. a nebola som vzbore dlho, lebo som musela ist do cafe, ale strasne som sa tam tesila. Samo ze mal uzasnu kazen, ale epocula som ju :-( bola som v podstate len na chvalach a potom este na samovom uvode. Chvaly na poslednu chvilu mal Matko spolu s Majkou a Minom... neviem co prezivali ostatni ludia, ktori tam sedeli, ale ja som mala strasne dobry cas s Bohom. Som si uvedomila, ze tak malo casu s Nim teraz travim. Ze sa akokeby vytratila moja laska k Nemu. Ze aj ked viem, ze je tu, ze je somnou, ze v podstate nikdy nie som sama, tak casto je kdesi vedla, mimo mna a to len preto, ze ja sama to dovolim...a tak ked som odchadzala zo zboru som bola vdacna, ze mam skupinku, ze mam okolo seba ludi, ktori zamnou stoja... ze aj ked sa ja citim niekedy sama nie je to vobec tak... a ze hlavne moja hlava to vtedy musi prijat, ze Boh je tu somnou, ze ma miluje taku aka som... ze som jeho vyvolena.
V noci som mala jeden rozhovor... a je tu jeden chlapik... myslim, ze hlada Boha...dnes som mu bola odniest Bibliu...
Vcera sme boli s Matom a Petom v coctail klube 54... skusali sme drinky a tak a straaaasne dobre boli. Zaciname nieco take robit aj v cafe, tak sa na to uz velmi tesim... no a potom som sla upratovat jeden byt. Jednemu kamosovi... joj taky dobry cas som tam mala... sama som bola, upratala som, vydrhla som co som videla, ozehlila... hlavne som totalne vypla a vecer ma este vytiahli do voyage... teda bolo to tak, ze ja som trucovala a chcela som byt sama a sla som dokonca domov, lebo som mala pocit, ze som tam nepotrebna, ale viem, ze to nebolo z mojej hlavy... no a ked som dosla domov, tak som sa jednoducho otocila a sla vonku... sedela som na namesti, sluchatka na usiach, uzasne teplo tam bolo a nakoniec som aj tak sla dnu k nim... a dobre som spravila... napapali sme sa, smiali sme sa a ja som zabudla na to, co ma trapilo...len som sla neskoro spat :-) lebo som sa este vykecavala na skype.... no a dnes mame volno... 8.5.....tak som upratala.... prala, zehlila, vsetko vydrhla... a potom som chcela ist na bike a zacalo liat :-(tak som si povedala, ze pojdem len tak sa prejst a zmoknut... ale ked som vysla von, tak prestalo prsat.... a teraz zasa leje a videla som duhu :-) no a sla som tomu kamosovi zaniest Bibliu a on ma pred panelakom strasne pekne kvetinky, tak som si dnes trocha pofotila

a toto boli take zlte kvetinky

a toto je moj najoblubenejsi... orgovan... milujem vonu orgovanu a keby tak kvitol dlhsie alebo castejsie v roku... pre mna jar znamena orgovan a jeho vona

Idem si lahnut....

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Juuuuj, strašne pekne si to napísala. Miruška nezabúdaj, že ťa mame všetci strašne radi...pa