piatok, apríla 20, 2007

recepcia

haloooooooooooooooooo :-) to ja len, ze zijem :-) Dnes bol skvely den. Najprv som bola s Odom vyberat ram na okuliare a viete co? ziaden sme nevybrali :-) v optike Odo povedal, ze ideme prec, tak sme odisli prec z obchodu :-) No ale ja som si kupila cierne slusne nohavice, cierne slusne topanocky :-) A preco? lebo poobede sme mali vcafe kar, ale ja a Matko sme sli na recepciu do hotela Holiday Inn :-) fuuuuuha tak strasne som sa prejedla, ze este aj teraz ked myslim na jedlo, tak mi je tak trocha zle... co vsetko som zjedla?no musim to tu napisat,lebo by som na to zabudla, ale zasa, kto si to bude citat tak si bude mysliet, ze som nenazrana.... no takze: kuracie prsia vyprazane, vyprazany encian, krabie maso s klepietkami, take velke krevety, salat s brokolicou a paradajkami, zelerovy salat, 2x nejake zmrzlinove pohare, skusala som zemiakovu kasu, zeleninu bonduelle, vypila som akesi ovocne stavy a male pivo... mala som visnovo-makovu strudlu, male sisky, malinovu tortu a trocha sacherky z matovej...no to bolo asi vsetko :-)dost ze?nechapem, kde sa to domna voslo, to asi pomohlo, ze som naposledy jedla vcera vecer, takze som mala prazdny zaludok. No a potom som sla do cafe, este som robila kavy na ten kar, zuctovala to :-) a ked som sa uz vybrala domov, tak janka, mirka a lenka dosli prave do cafe... tak sme tam s mirkou a jankou hrali freesby, ci jak sa to pise... robili sme si srandu s tarzana :-) a sli sme do Mc Donaldu... baby sa najedli a ja som si kavu dala :-)no a idem ja hajat.... jooooooj a este jedna vec. Dnes sa mojej kamoske Majke narodil bracek. Vola sa Danielko a je velky a je zdravy aj jej mamina je v poriadku.... a je kraaaaaaasny :-)

Žiadne komentáre: