pondelok, februára 05, 2007

Petka a Hanka



Vcera vecer sa k nam nastahovala Petka. Je to male zlate dievca (myslim tym nizkeho vzrastu) a dnes bola po prvy krat v pravi. Uci druhacikov :-) takze som upratovala, spravila jej priestor aby sa tu citila ako doma. No a kecali sme a kecali, ukazovala som jej fotky aspon takto jej predstavovala ludi, ktorych ja poznam ( a nie je ich malo )...no a jasne ze sme sli spat neskoro, lebo Petka si este veci vybalovala a este aj v posteli sme kecali. Takze som zvedava na nase spolunazivanie :-) ale sak dajak bulo dajak budze :-) No a dnes som mala volno. Spala som, telefonovala s Matkom, bola v kompase na kavicku, stretla Matku a maleho Matuska, bola chvilu s Mirkou, kupila som si nejake tricka :-) a len tak sme haluzili na gauci v cafe s Luckou a Matom a pridala sa k nam mala Hanicka. Ja som vzdy hotova z toho, ako deti reaguju a ake su uprimne. Hanka ked dosla,tak sa na mna ani nepozrela, mi povedala, ze som neni jej kamaratka ale asi po 10 minutach prisla a z dialky mi poslala pusu. A uz to slo, hodila sa k nam na gauc, hadali sme ake zvieratko aky zvuk vydava, smiali sme sa, bili... No a dostala ma uplne tym ,ze mi zacala hovorit, ze som jej zlato a ze ma lubi a ze uz ma nebude volat Teta Helena a ze som jej kamoska.. tak sme sa spolu rozpravali, stale mi davala pusinky, opekali sme klbasy na fiktivnom ohni, opalovali sa pod svetlom na gauci :-) haluze ale bolo to mile... raz sem dam aj jej fotku az ju odfotim... a mozno aj nejaku v pocitaci najdem a nasla som a toto je cela Hanka. Pojasena, zlata, uprimna, ako taky maly chalan, mila... a dokonca vie po anglicky :-)no jednoducho cely tato Stano a mama Mima :-) a jeden taky pribeh: "raz v zbore, ked sa zacali chvaly tak Draho zacinal asi slovami, ze tak podme teraz travit cas s nasim Bohom a Hanka prave jedla chlieb a len sa zrazu ozval taky hlas, ze ale ja nemozem, ja teraz travim chleba:-)".... a ked sme pri spolubyvajucich, tak toto je Ivka, ktora s nami byva par tyzdnov, spoznala som ju uz skor a je to tak uzasna mlada zena, ze nechapem :-) sice chaosak, sem tam vytreli nejaku blbost, ale kto nie... ale ja som uzasnuta z toho ako Boh meni jej zivot, ako si ju pouziva a ja som strasne vdacna, ze byvam prave s nou. Ivka mam ta rada :-)inac idem von, dnes ideme pit (asi skoncime pri kofole, lebo ideme traja a ani jeden z nas alkohol nepije, takze uvidime ako dopadneme)

Žiadne komentáre: