utorok, januára 09, 2007

silvester a fotkove spomienky


Tomas a Zuzka. To je student a jeho byvala p.profesorka :-) on vysoky a ona malicka











A toto je tomasova mamina. Akoze uuuuuzasna zena. Taka asi raz chcem byt. Tak vela mi dala, tak vela som sa od nej naucila. Tetuska dakujeeeem. Jezis je mojim vzorom a vy ste ten druhy....



O 3:30 na novy rok som vyhadzovala z balkona tuto juku. Najprv som ju zrezala a potom vyhodila. Ludia vyhadzuju stromceky, ja juku :-)


Mirka a Tomas. Moji kamarati z dalekeho vychodu. Kedysi sa stazovali, ze ich vobec nemam na tomto blogu. Tak uz vas tu mam a mam vas veeeeelmi rada :-)



No vsetci na silvestra hrali clovece nehnevaj sa, lenze ja a Miruska sme uz nemali panacikov. Tak sme sedeli pri stene a fotili sme sa a smiali... takto to asi vyzeralo


Majka a Betka. To su dve uzasne dievcence. Radost sa na ne pozerat :-)

Žiadne komentáre: