nedeľa, novembra 05, 2006

NEDELA :-) a tesuska Bosanka, zena s velkym srdcom

Preco sa rano tak tazko vstava??? Dnes mi zvonil budik 9:15,potom o 10 minut a tak to pokracovalo asi do 9:45 a stale som si vravela, este chviiiiiilku. No ale nakoniec som aj tak vstat musela a moja prva cesta bola do obchodu, kde som sla kupit masko, zeleninku, smotanu, banany... no jednoducho som sla pripravit jedlo na nasu dnesnu skupinku, na skupinkove fondue :-) na obed vsetci dosli a dobre sme sa napapali, pokecali, mali sme dobry cas spolu a potom sme sa presunuli do mojej izby a matko nam zacal pustat volajake slagre :-) a potom hral na gitare a vsetko to zbehlo tak strasne rychlo :-( No vsetci sa pomaly vybrali do zboru, len ja som sla este k Bosanskym poliat kvety, lebo tetuska zlata ma zlomenu nohu a volala mi, ze uz jej vysychaju kvety a ze ci jej ich dnes nepridem poliat. Tetuska Bosanska je tak zlata stvora, no jednoducho je mojmu srdcu moc vzacna, taka lesna zienka... dlhe hnede vlasy, vzdy v pohybe, mila a vzdy pripravena pomoct, vzdy ma naporudzi vludne slovo a k tomu nejaku bylinku, na vsetko ma odpoved, uci na zakladnej skole a jej deti su Silvia a Tomas (tarzan)...no ale kvety som poliala,jasne ze s tomasovymi pripomienkami a teta tam poskakovala na barlach, este ze mi ten somar vodu nosil ;-) No a potom uz som sa vyberala, ze idem do zboru, ved bol najvyssi cas, no teta sa v tom zrazu rozplakala a ja som fakt nevedela v tej chvili co jej mam povedat... No v mojej hlave sa vtedy zacalo vynarat vela otazok, ze preco su ludia taki sebci. Preco nie su ako teta, ktora je schopna sa rozdat cela. Preco ludia dokazu cloveka vycucat, vyuzit, preco vedia hlavne brat a preco nevedia davat. Ale davat nezistne, bez toho aby ocakavali ze dostanu nieco spat. Tak velmi som jej v tej chvili chcela pomoct,povedat nieco, ale v hrdle mi vyschlo. No potom zacala vraviet, ze sa citi ako Job, ze Pan Boh jej stale nadeluje toho a ona uz nevladze, ze si v zivote toho vytrpela uz dost a ze stale mysli, ze to uz bolo vsetko, ale stale nieco pride dalsie a na to som jej mohla len povedat, ze Pan Boh vie co robi a ze On neda viac, nez dokaze uniest. Ona je super, raz chcem byt taka mama ako ona. Vzdala sa kariery, vsetko nechala, aby mohla travit cas so svojimi detmi, aby mohla do nich investovat a dat im vsetko co ona vie, byt s nimi stale a to je super. A prave mi volala a plakala mi do telefonu a pre mna je to sila, ze mi povedala, ze ja o svojej viere len nehovorim, ale ze ju zijem... A ak nahodou neviete, tak uz mam adoptivnu mamu :-) dnes mi povedala, ze ona si ma uz adoptovala ako svoju :-) to je supeeeeer.No a do zboru som dosla neskoro :-( ale co uz. Draho vravel o tichu. Ze co pre mna znamena ticho, ticho s Bohom??? Ja ticho neznasam, ja musim mat stale okolo seba hluk, okolo mna su stale ludia, malokedy som sama. Ale ked som uz ja sama,tak to naozaj je potrebne. Som si spomenula na ten cas, ked sme mali 24/21 v ziline a ked som v noci chodila do tej malej izbietky, kde som travila s Bohom aj niekolko hodin, len ja a ON a to bol strasne super cas, som to vravela aj Matkovi, ked sme sli potom domov. Naozaj moja modlitba je, aby som mala dostatocne otvorene usi aby som ho pocula, dostatocne otvorene oci, aby som videla co vsetko pre mna robi. A ze som tu neni sama, ze je somnou stale....... to som inac na fotke ja a teta Bosanska minulz rok na Campfeste

Žiadne komentáre: