streda, novembra 22, 2006

Milan a Majka


Dlho som tu nic nepisala, ze? No ale jednak nebol cas a jednak som sa mala tak tazko, ze sa mi nechcelo sem ani nic pisat kvoli tomu, ze ak by som si to raz spatne citala, tak by som bola bud zdeptana alebo sklamana alebo ja neviem co a takisto ludia, ktori by si to citali.... No ale pocas toho casu sa stalo par veci, za ktore som Bohu vdacna, za ktore sa hanbim a s ktorych sa tesim :-) Tak napr. bol tu Milan a Majka. Na ceste do Londyna sa zastavili u mna a bol to taky fajn cas s nimi aj ked to bolo o 4:15 rano co som bola ja v polospanku a oni boli tiez mimo a mali pred sebou este dlhu cestu do Blavy a potom do Londyna. No a medzi tym som mala aj jeden rozhovor, teda bolo ich viac, ale viem, ze bez Boha by som tie rozhovory nezvladla a viem, ze som v tie dni chodila nie moc nadsena, ze som chodila smutna, ze mi chybal usmev na tvari a z toho vsetkeho som obvinovala kazdeho len nie seba... Ale Pan Boh je uzasny a poslal mi vzdy niekoho do cesty, kto sa za mna modlil, kto stal pri mne, aj ked ja som prave vtedy ten pocit nemala. No a stale je to momentalne o tom, ze vela casu travim v cafe, ze som viac tu ako doma, ze stale nieco robim, aby som nemala cas mysliet na hluposti, aj ked... na tie hluposti myslim... No ale co bolo tento tyzden uzasne bolo, ze som bola u Matky a Dodka a bola som v noci s Matuskom, ktory prave tu noc spal :-) a nebol hore kazdu hodinu a.... no Matusko je krasne dieta:-) a ja tu teraz tak sedim s hlavou plnou myslienok, mozno tu je moje telo ale mysel je niekde uplne inde a rozmyslam, ze preco nam Pan Boh dal tak vela darov. Preco nam dal dary, ktorymi ludia mrhaju a nevyuzivaju ich tak ako maju. Je to spravne? Preco nerobime a nepocuvame to co chce od nas Pan Boh....Pocuvam chvaly a hlavou mi zneju slova piesne:" Ty si Ten ja viem, ze zivot si za mna dal. Ty si ten, ja viem, ktory sa obetoval. Ty si ten ja viem, ze mas ma rad a ja chcem sa stale na Teba podobat. Chcem ako Ty ist a hlasat Tvoju zvest, chcem ako Ty ist a Tvoju lasku niest. Chcem ako Ty ludi tak milovat, ze by som vedel z lasky za nich zivot dat."

Žiadne komentáre: